Jeg så noen snakke om gratisspinn uten innskudd, og ble litt nysgjerrig på hvordan man egentlig finner dem. For en stund siden registrerte jeg meg på en side som lovte spinn gratis, men det viste seg at det var en skjult innskuddsregel. Litt skuffende, for jeg hadde mest lyst til å teste spillene først uten å bruke egne penger. Har dere noen tips til hvordan man kan oppdage ekte tilbud og unngå de falske lokkemidlene?
top of page
På bloggen min finner du gode vinkjøp, spennende drikketips, perfekte mat og vinkombinasjoner, anbefalinger til spisteder verdt et besøk og reiseinspirasjon for enhver smak.
Jeg holder avslappende vinsmakinger for alle og tar oppdrag på vinmesser. I tillegg kan jeg bidra på andre prosjekter som handler om mat og vin.
Ta kontakt for en smakfull opplevelse!
bottom of page

Jeg kjenner flere som har testet slike kampanjer, og det virker som at mange ser på gratisspinn mer som en måte å prøve nye spill på enn en mulighet til å vinne stort. En kamerat fortalte at han ofte bruker dem bare for å se hvilke spill som føles morsomme, og så bestemmer han etterpå om han vil fortsette. En annen sa at hun liker best når det ikke er for strenge vilkår, så hun slipper å bekymre seg om hun faktisk kan ta ut noe senere.